Pagina 1 of 1

Feedback REZILIERE

Nume + Nr. Telefon (persoana cu care se discuta) *

RECUNOAȘTEM SITUAȚIA - Setrio înțelege că decizia de a încheia colaborarea a fost generată de dificultăți sau nealiniere la așteptări. REGRET - Ne pare rău pentru orice situație care v-a generat probleme în farmacie/clinică. REPARARE - Ne dorim să reparam și îmbunătățim, de aceea este important pentru noi să înțelegem mai bine experiența avută și ce am putea să facem mai bine în viitor în speranța că ne vom reîntâlni în piață. *

1. Ce v-a plăcut la soluția utilizată – aveți măcar 1 aspect pe care l-ați apreciat?

2. Top 3 motive pentru care ați decis închiderea colaborării. *

3. Dacă ar fi să ne dați niște note generale în urma experienței profesionale cu Setrio -> Notă acordată produsului (1-10)?

Notă relației comerciale (1-10)

Notă pentru suport tehnic primit (1-10)

4. Dacă ar fi existat o singură schimbare care să fi putut să previna rezilierea, care ar fi fost aceea? *

5. În ce condiții ați lua în considerare reluarea colaborării în viitor? *

Vă mulțumim pentru feedback și pentru perioada de colaborare!