Pagina 1 of 1

Campanie Feedback DK&PO

NUME (persoana cu care se discuta)

FUNCTIE

TELEFON

1. Pentru inceput, mi-as dori sa imi spuneti cand aveti o situatie legata de suport sau nevoie de informatii legate de soft, cu cine luati legatura? (apelati consultantul direct?) *

2. Ce nota ati oferi agentului de suport cu care lucrati? (Daca nu stie agentul de suport de la punctul anterior -> Ce nota ati oferi serviciilor de suport tehnic primite (de la 1 la 10)) *

2.a. (Daca nota e mai mica de 9) Ne puteti transmite principalul aspect pe care il considerati necesar sa il schimbam, astfel incat experienta dvs. cu noi sa valoreze in viitor o nota de.... 10?

3. Pe latura comerciala, apelati la aceeasi persoana? Sau va adresati catre altcineva? (daca da, catre cine) *

4. Cum apreciati calitatea relatiei comerciale pe care o aveti cu agentul comercial daca ne raportam pe o scara de la 1 la 10? *

4.a. (Daca nota e mai mica de 9): Ne puteti transmite ce considerati ca trebuie sa facem mai bine in aceasta directie pentru a imbunatati relatia cu dvs.?

5. Mergand catre zona de produs, de asemenea, ne este foarte util sa stim ce nota ati acorda in momentul prezent aplicatiei Dataklas/ Pharma Original (similar, de la 1 la 10) *

5.a (Daca nota e mai mica de 9) Ne puteti transmite principalul aspect (sau aspecte) pe care il (le) considerati necesar(e) de imbunatatit, astfel incat produsul sa fie vazut prin prisma utilitatii, ca unul de top?

Alte observatii